úterý 19. ledna 2016

Hudební koutek #1

Remix mých oblíbených i neoblíbených písní, co poslouchám - toť hudební koutek, abyste si pro představu uměli představit. :) 

Ale což, moje chuť psát pomalu vzrůstá, takže... i když nebudou články úplně každý den, pořád jsem dost hudebně založený. Nehledě na to, že moje (opět) pestrá záplava výběru je od klasiky až po metal.
Ale protože v dnešním době už rozhodně tolik milovníků klasiky není, tenhle díl bude výhradně mix všeho možného. Až později, možná časem, udělám přímo speciální díly k vybraným žánrům. Ale nyní tu máme první píseň!



Pitbull - Timber ft. Ke$ha 
(Key of Awesome Parody)

Sice nejsem příliš milovník parodií, natož popových písní (ok, výjimky se najdou), ale tohle je prostě povedené. Ať už videoklipem, nebo textem, který je zkrátka vtipný, dokonalý a já nevím, co dál. Nespočetně krát jsem se u něj nasmál. A upřímně doufám, že i vy se podíváte a budete se bavit. Key of Awesome jsou prostě úžasní!



How Deep Is Your Love
(Calvin Harris & Disciples)

Ano, ano. Moderní píseň, prakticky jedna z novějších, ale neuvěřitelně chytlavý kousek. Obzvlášť, když čekáte na spánek a před očima vám ve videoklipu běhá blonďatá modelka. Kdo by nechtěl? Gigi Hadid je zkrátka nádherná a než jsem zjistil o koho jde, chvíli jsem si myslel, že je to vážně ta, co zpívala. Ale i tak je klip perfektně vyladěný, jen... jak je možný, že v jednu chvíli má mokrý vlasy a ve stejný scéně vteřinu potom na tom samým místě suchý? O.O (Ano. Kouzlo fénu a střihu.)



It's my life
(Bon Jovi)

Bon Jovi. Prostě klasika, která nikdy neomrzí. Ta kapela je dokonalá, nejednu písničku od nich plně zbožňuju a dostat se na jejich koncert... To by bylo něco. Škoda jen, že je Praha tak daleko a že nejsem zdaleka jediný, kdo by je chtěl naživo vidět. Ale aspoň si to můžu užít takhle.




I was made for loving you
(Kiss)

Pomalu se přesouváme zpátky do minulosti a s tím souvisí i další dokonalá písničky od kapely Kiss. Upřímně. Kdo by je neznal? Oni jsou legenda a nejenom jednou písničkou, ale tahle je moje nejoblíbenější. Zvládl bych ji poslouchat stále dokola, ale moc rychle by se omrzela, bohužel. Proto ji poslouchám jen při výjimečných příležitostech, ale o to víc mě potom těší.




Lacrimosa
(Mozart)

Jedna z mých nejoblíbenějších skladeb od něj, už jen proto, že mi připomíná mojí milovanou písničku od Evanescence. Ale vážně. Kdyby andělé padali z nebe, nedivil bych se, kdyby hrála tahle píseň. Je v ní tolik emocí, citů a smutku... Dokonalé.

Takže, pro dnešek to bylo všechno, doufám, že jste si to užili stejně jako já a zase příště!

Alex


Žádné komentáře:

Okomentovat